Առաջարկի համաձայնագիր

1. Տերմիններ և սահմանումներ

Հաճախորդ - ֆիզիկական անձ, որը պատվեր ձևակերպելով արտահայտում է իր ցանկությունը ձեռք բերել Ապրանքները, որոնք ներկայացված են Կայքում (https://www.noone.am)։

Վաճառող - սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերություն «ՎԻՆԻ» (ՍՊԸ «ՎԻՆԻ»), իրավաբանական հասցե՝ Հայաստան, ք. Երևան, 0012, Վագրամ Պապազյանի փողոց, 16, ՀՎՀՀ 00127258։

Ապրանք (Ապրանքներ) – կոշիկ, հագուստ, աքսեսուարներ և այլ ապրանքներ, որոնք ներկայացված են Կայքում և հասանելի են Պատվերի համար։

Կայք (Առցանց խանութ) - Վաճառողի ծրագրային ծառայությունը, որը հասանելի է համացանցում հետևյալ հասցեով՝ https://www.noone.am։

Պատվեր - պատշաճ ձևակերպված ցանկություն Հաճախորդի կողմից Կայքում ներկայացված Ապրանքների ձեռքբերման համար։

Ամրագրում - պատշաճ ձևակերպված ցանկություն Հաճախորդի կողմից Վաճառողի մանրածախ խանութներում Ապրանքների ժամանակավոր ամրագրման համար՝ հետագա գնում կատարելու նպատակով։

2. Ընդհանուր դրույթներ

2.1. Ապրանքի հիմնական սպառողական հատկությունների, Վաճառողի հասցեի (գտնվելու վայրի), Ապրանքի արտադրության վայրի, Վաճառողի ամբողջական անվանման, Ապրանքի արժեքի և ձեռքբերման պայմանների, ստացման, շահագործման ժամկետի, երաշխիքային ժամկետի և վճարման կարգի վերաբերյալ տեղեկատվությունը նշված է Կայքի համապատասխան բաժիններում կամ սույն Պայմաններում։

2.2. Կայքի միջոցով Ապրանքներ պատվիրելով՝ Հաճախորդը ընդունում է սույն Պայմանները, որոնք ուժի մեջ են Պատվերը ձևակերպելու պահին, և հաստատում է, որ դրանք իրեն հասկանալի են։

2.3. Կայքում տեղադրված Պայմանները, ինչպես նաև Ապրանքի վերաբերյալ տեղեկատվությունը համարվում են հրապարակային առաջարկ՝ համաձայն Հայաստանի Հանրապետության Քաղաքացիական օրենսգրքի։

2.4. Պատվեր ձևակերպելով Կայքում կամ թողնելով իր անձնական տվյալները հետադարձ կապի համար (անուն, ազգանուն, հեռախոսահամար, էլ. հասցե և այլ տվյալներ), Հաճախորդը ավտոմատ կերպով տալիս է իր համաձայնությունը Վաճառողին՝ իր անձնական տվյալների մշակման համար, որոնք անհրաժեշտ են Պատվերը կատարելու և հետագա վաճառքի պայմանագիր կնքելու համար։ Անձնական տվյալների մշակումը կատարվում է համաձայն Հայաստանի Հանրապետության գործող օրենսդրության, ներառյալ «Անձնական տվյալների պաշտպանության մասին» օրենքը։

2.5. Եթե Հաճախորդը պատվեր է ձևակերպում կոնտակտային կենտրոնի աշխատակիցների միջոցով՝ առանց Կայքում անձնական հաշվից ինքնուրույն կատարելու գործողությունները, ապա բանավոր կերպով աշխատակիցներին փոխանցելով իր անձնական տվյալները (անուն, ազգանուն, հեռախոս, էլ. հասցե և այլն), նա ավտոմատ կերպով տալիս է իր համաձայնությունը անձնական տվյալների մշակման համար՝ Պատվերի կատարման և հետագա վաճառքի պայմանագիր կնքելու նպատակով։

2.6. Եթե Հաճախորդը թողնում է իր անձնական տվյալները Վաճառողի Կայքում ցանկացած տվյալների հավաքագրման ձևում՝ հետադարձ կապի, տեղեկագրի բաժանորդագրման, գրանցման կամ անձնական հաշվի էջերում, ապա նա ավտոմատ կերպով տալիս է իր համաձայնությունը անձնական տվյալների մշակման, այդ թվում՝ դրանց պահպանման, ճշգրտման, թարմացման, օգտագործման, փոխանցման, արգելափակման, ջնջման և ոչնչացման վերաբերյալ՝ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով։

2.7. Հաճախորդի և Վաճառողի հարաբերությունների նկատմամբ կիրառվում են Հայաստանի Հանրապետության Քաղաքացիական օրենսգրքի դրույթները, ինչպես նաև Հայաստանի Հանրապետության «Սպառողների իրավունքների պաշտպանության մասին» օրենքը։

2.8. Վաճառողը իրավունք ունի փոփոխություններ կատարել սույն Պայմաններում առանց Հաճախորդին նախապես զգուշացնելու։ Այն Հաճախորդների համար, ովքեր արդեն իսկ ձևակերպել են Պատվեր, գործում են Պայմանների այն դրույթները, որոնք տեղադրված են Կայքում տվյալ Պատվերը ձևակերպելու պահին։

2.9. Սույն Պայմանները չեն տարածվում այն պատվերների վրա, որոնց արդյունքը հանդիսացել է մանրածախ առևտուրը, այսինքն՝ երբ Հաճախորդը պատվեր է կատարել և ապա գնել Ապրանքը Վաճառողի մանրածախ խանութում։

2.10. Սույն Պայմանները ընդունելով՝ Հաճախորդը երաշխավորում է, որ ունի անհրաժեշտ իրավունակություն, ինչպես նաև բոլոր իրավունքներն ու լիազորությունները, որոնք անհրաժեշտ և բավարար են սույն Պայմանագրի-Առաջարկի կնքման համար։

2.11. Հաճախորդը կարող է մասնակցել Վաճառողի կողմից կազմակերպվող ակցիաներին և ստանալ զեղչեր Ապրանքների համար։ Եթե Հաճախորդը համաձայնում է մասնակցել ակցիային, ապա ավտոմատ կերպով ընդունում է ակցիայի բոլոր պայմանները, որոնք նշված են www.noone.am կայքում տվյալ պահին, և այդ պայմանները կատարելու դեպքում ստանում է զեղչեր Ապրանքների համար։ Հաճախորդը իրավունք ունի հրաժարվել ակցիաներից և ձեռք բերել ցանկալի Ապրանքները Կայքում նշված ամբողջական գնով։

3. Պատվերի ձևակերպում

3.1. Հաճախորդն ինքնուրույն ձևակերպում է Պատվերն ու Ամրագրումը Կայքում:

3.2. Պատվեր կամ Ամրագրում ձևակերպելու համար Հաճախորդը պետք է լրացնի գրանցման ձևը՝ նշելով հեռախոսահամարը և էլեկտրոնային փոստի հասցեն, ինչպես նաև համաձայնվի սույն Պայմանագրի-Առաջարկի դրույթներին:

3.3. Գրանցման ձևում նշված կամ Անձնական կաբինետում թարմացված Հաճախորդի տվյալները փոխանցվում են Վաճառողին և մշակվում Անձնական տվյալների մշակման քաղաքականության համաձայն:

3.4. Հաճախորդի գրանցումը Կայքում ենթադրում է պարտադիր համաձայնություն սույն Պայմաններին և «ՎԻՆԻ» ՍՊԸ-ի Պայմանագրի-Առաջարկին: Հակառակ դեպքում Հաճախորդը չի կարող ձևակերպել Պատվերներ և Ամրագրումներ:

3.5. Վաճառողն իրավունք ունի չեղարկել (ջնջել) Հաճախորդի գրանցումը առանց պատճառաբանության:

3.6. Վաճառողն իրավունք ունի չեղարկել Պատվերը կամ Ամրագրումը (լիովին կամ մասնակի) առանց տույժերի, եթե Պատվերի մշակման պահին Պահեստում Տоварն առկա չէ: Հաճախորդը կտեղեկացվի այդ մասին գրանցման ժամանակ նշված հեռախոսահամարով, SMS-ով կամ էլեկտրոնային փոստով:

3.7. Վաճառողը սահմանում է սահմանափակումներ մեկ պատվերում թույլատրելի պատվերների, ամրագրումների և ապրանքների քանակի վերաբերյալ՝ կախված հավատարմության մակարդակից:

3.8. Վաճառողն իրավունք ունի միակողմանիորեն փոփոխել Պատվերում հասանելի Ապրանքների քանակը՝ կախված դրանց բնութագրերից, կազմից և արժեքից:

3.9. Պատվերը/Ամրագրումը ստանալուց հետո Վաճառողը իրավունք ունի համաձայնեցնել Հաճախորդի տվյալները և Պատվերի/Ամրագրման մանրամասները Հաճախորդի կողմից նշված հեռախոսահամարով:

3.10. Եթե Վաճառողին չի հաջողվում կապ հաստատել Հաճախորդի հետ 3 (երեք) օրացուցային օրվա ընթացքում՝ տվյալները հաստատելու կամ ճշտելու համար, Պատվերը կարող է չեղարկվել: Եթե Պատվերի/Ամրագրման պահման ժամկետը լրանում է հանձնման կետում, Վաճառողը նույնպես իրավունք ունի չեղարկել Պատվերը:

3.11. Պատվերի չեղարկման դեպքում (լիովին կամ մասնակի) Վաճառողը վերադարձնում է Հաճախորդին նախապես վճարված Ապրանքների ամբողջական արժեքը՝ այն հաշվեհամարին, որից կատարվել է վճարումը, բացառությամբ լրացուցիչ ծառայությունների համար վճարված գումարների (առաքում, Պատվերի պահման ժամկետի երկարաձգում և այլն):

3.12. Հաճախորդը պատասխանատու է Պատվերի կատարման հնարավոր ուշացումների համար, եթե դրանք առաջացել են սխալ կամ փոփոխված տվյալներ տրամադրելու հետևանքով, որոնք անհրաժեշտ են Պատվերի հավաքման և առաքման համար:

3.13. Եթե Հաճախորդի տվյալներում տեղի են ունենում փոփոխություններ, որոնք կարևոր են Պատվերի ճիշտ կատարման համար, Հաճախորդը պարտավոր է անհապաղ տեղեկացնել Վաճառողին՝ Կայքում նշված հեռախոսահամարներով կապ հաստատելով կոնտակտ-կենտրոնի հետ:

4. Պատվերի և ամրագրման հաստատման ժամկետները

4.1. Պատվերը կամ Ապահովագրումը ձևակերպելուց հետո Հաճախորդը ստանում է իր նշած էլեկտրոնային հասցեին կամ բջջային հեռախոսահամարին ուղարկված տեղեկատվություն Պատվերի/Ապահովագրության պարամետրերի մասին, ներառյալ Ապրանքների վերջնական արժեքը և առաքման պայմանները։

4.2. Պատվերը ձևակերպելու պահից 24 ժամվա ընթացքում (եթե Վաճառողը չի նշել այլ աշխատանքային ժամանակացույց) Վաճառողի ներկայացուցիչը կապ է հաստատում Հաճախորդի հետ՝ Պատվերը հաստատելու, վճարման անհրաժեշտության մասին տեղեկացնելու կամ Պատվերի կազմը ճշգրտելու համար, եթե հնարավոր չէ հավաքել և առաքել մեկ կամ մի քանի Ապրանք։ Բացի այդ, համաձայնեցվում են առաքման ամսաթիվը, ժամը և հասցեն։

Ապահովագրության հաստատումը կատարվում է աշխատանքային օրվա ընթացքում և միայն այն խանութի աշխատանքային ժամերին, որտեղ ձևակերպվել է Ապահովագրությունը։

4.3. Վաճառողը իրավունք ունի չեղարկել Պատվերը կամ Ապահովագրությունը հաստատման և/կամ հավաքման փուլում։

5. Ապրանքի ստացում և սեփականության իրավունքի փոխանցում

5.1. Ապրանքը ստացվում է միայն NO ONE խանութից ինքնաբարցման միջոցով։

  • Ինքնաբարցում — ԱՆՎՃԱՐ
  • Խանութի հասցեն՝ ք. Երևան, Տերյան փողոց, 54/1

5.2. Վաճառողը պարտավորվում է Պատվերը պատրաստել հանձման համար Հաճախորդի հետ համաձայնեցված ժամկետներում, սակայն պատասխանատվություն չի կրում ուշացումների համար, որոնք առաջացել են իր վերահսկողությունից դուրս հանգամանքների պատճառով։

5.2. Վաճառողը պարտավորվում է Պատվերը պատրաստել հանձման համար Հաճախորդի հետ համաձայնեցված ժամկետներում, սակայն պատասխանատվություն չի կրում ուշացումների համար, որոնք առաջացել են իր վերահսկողությունից դուրս հանգամանքների պատճառով։

5.4. Եթե Հաճախորդը հրաժարվում է Պատվերից մինչև դրա ստացումը, որևէ լրացուցիչ վճար չի գանձվում։

5.5. Ապրանքի նկատմամբ սեփականության իրավունքը փոխանցվում է Հաճախորդին այն ստանալու պահին՝ Պատվերի ամբողջական վճարման և ուղեկցող փաստաթղթերի ստորագրման պայմանով։

5.6. Ապրանքի կորստի կամ վնասման ռիսկը փոխանցվում է Հաճախորդին այն պահից, երբ նա ստորագրում է ապրանքը ստանալու փաստաթղթերը։

5.7. Պատվերը ստանալու պահին Հաճախորդը պարտավոր է ստուգել փաթեթավորման ամբողջականությունը և Ապրանքի արտաքին վնասվածքների բացակայությունը։ Եթե առկա են թերություններ, Հաճախորդը իրավունք ունի հրաժարվել Ապրանքից կամ կազմել համապատասխան Ակտ։

5.8. Փաթեթավորումը բացելուց հետո Հաճախորդը պարտավոր է ստուգել Ապրանքի հոդվածը, գույնը, չափը և լրակազմը ուղեկցող փաստաթղթերում նշված տվյալների համապատասխան։ Ստացման փաստաթղթի ստորագրումը նշանակում է, որ Հաճախորդը որևէ պահանջ չի ներկայացնում Ապրանքի նկատմամբ։

5.9. Եթե Հաճախորդը ստանում է Պատվերը առանց ստուգման, ապա հետագայում որևէ պահանջ Վաճառողի նկատմամբ չի ընդունվում, բացառությամբ արտադրական դեֆեկտների դեպքերի։

5.10. Կոշիկը փորձելու ընթացքում Հաճախորդը պարտավոր է օգտագործել գուլպաներ կամ հատուկ ծածկոցներ՝ մաշկի և Ապրանքի անմիջական շփումը բացառելու համար։

5.11. Կոշիկի փորձարկումը թույլատրվում է միայն մաքուր մակերեսի վրա՝ այն կեղտոտվելու կամ վնասվելու հնարավորությունը կանխելու համար։

5.12. Եթե կոշիկը Հաճախորդին չի համապատասխանում, նա պարտավոր է այն վերադարձնել սկզբնական տեսքով՝ բոլոր լրակազմերով (ներքին ներդիրներ, լրացուցիչ մասեր) և փաթեթավորմամբ։

6. Ապրանքի վճարում

6.1. Ապրանքի արժեքը, առանց զեղչերի և ակցիաների հաշվառման, նշված է Կայքի կատալոգում։

6.2. Վաճառողը իրավունք ունի առաջարկել Հաճախորդին օգտվել այն զեղչերից և ակցիաներից, որոնք ուժի մեջ են Պատվերի ձևակերպման պահին՝ համապատասխան պայմաններով, որոնք նշված են յուրաքանչյուր զեղչի կամ ակցիայի հայտարարությունում։ Տեղեկատվությունը հրապարակվում է Կայքում, ինչպես նաև կարող է ուղարկվել Հաճախորդին SMS-ով կամ էլեկտրոնային փոստով։

6.3. Կայքում նշված Ապրանքի արժեքը (ներառյալ «Զամբյուղ» և «Սիրված» բաժիններում) Վաճառողը կարող է միակողմանիորեն փոփոխել առանց նախնական ծանուցման։ Սակայն արդեն ձևակերպված Պատվերի արժեքը չի կարող ավելացվել, բայց Վաճառողի որոշմամբ (հավատարմության ծրագրի շրջանակում) կարող է նվազեցվել Պատվերի վճարման պահին։

6.4. Վաճառողի և Հաճախորդի միջև բոլոր հաշվարկները կատարվում են հայկական դրամով (AMD)։

6.5. Ապրանքի վճարումը կատարվում է NO ONE խանութից ինքնաբարցման ժամանակ՝

  • Բանկային քարտով
  • Կանխիկով

6.6. Վճարման պահը համարվում է Հաճախորդի կողմից Վաճառողին գումարի փոխանցման պահը Պատվերը ստանալու պահին։

6.7. Բանկային քարտով վճարման դեպքում Հաճախորդը ստանում է էլեկտրոնային կտրոն իր նշած էլեկտրոնային փոստին կամ տպագիր կտրոն NO ONE խանութում Ապրանքի վճարման պահին՝ համաձայն Հայաստանի Հանրապետության «Հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման մասին» օրենքի։

7. Ապրանքի վերադարձ

7.1. Համաձայն Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության՝ Հաճախորդը չի կարող վերադարձնել կամ փոխանակել պատշաճ որակի Ապրանքը, եթե այն ընդգրկված է ոչ պարենային ապրանքների այն ցանկում, որոնք վերադարձի ենթակա չեն։ Դրանք ներառում են թանկարժեք մետաղներից և քարերից պատրաստված իրեր, օծանելիքա-կոսմետիկ ապրանքներ, անձնական հիգիենայի պարագաներ, ներքնազգեստ, գուլպա-գուլպաների արտադրանք, ինչպես նաև տեխնիկապես բարդ ապրանքներ, որոնց վրա սահմանված են երաշխիքային ժամկետներ։

7.2. Ապրանքը բուտիկից ձեռք բերելու պահից 14 (տասնչորս) օրացուցային օրվա ընթացքում Հաճախորդը իրավունք ունի վերադարձնել պատշաճ որակի Ապրանքը, եթե այն պահպանել է իր առևտրային տեսքը, սպառողական հատկությունները և առկա է գնման փաստաթուղթը։ Վերադարձի մանրամասն պայմանները նշված են Կայքի «Վերադարձ» բաժնում։

7.3. Պատշաճ որակի Ապրանքի վերադարձի դեպքում կազմվում է վերադարձի փաստաթուղթ կամ ակտ։

7.4. Եթե վերադարձվում է անպատշաճ որակի Ապրանք, Վաճառողը պարտավորվում է Հաճախորդին վերադարձնել գումարը 10 (տասը) օրացուցային օրվա ընթացքում՝ համապատասխան պահանջը ստանալու պահից։

7.5. Եթե Վաճառողի և Հաճախորդի միջև առաջանում է վեճ Ապրանքի թերությունների պատճառների վերաբերյալ, Վաճառողը իր հաշվին կազմակերպում է Ապրանքի փորձաքննությունը։ Պահանջի քննարկումն ու գումարի վերադարձը կատարվում են 20 (քսան) օրացուցային օրվա ընթացքում՝ Հաճախորդի կողմից պահանջ ներկայացնելու պահից։

7.6. Ապրանքի որակի հետ կապված հարցերով Հաճախորդը կարող է դիմել էլեկտրոնային փոստով՝ client@noone.am հասցեին, կամ Կայքում նշված հեռախոսահամարով։

7.7. Ապրանքի վերադարձի եղանակները, կախված գնման պայմաններից, նշված են Կայքի «Վերադարձ» բաժնում։

8. Հաճախորդի կողմից տրամադրված տեղեկատվություն

8.1. Կայքում Հայտ ձևակերպելիս Հաճախորդը տրամադրում է հետևյալ տեղեկատվությունը և համաձայնում է դրա օգտագործման, մշակման և պահպանման Վաճառողի կողմից՝ ազգանուն, անուն, սեռ, էլեկտրոնային փոստի հասցե և կապի հեռախոսահամար։

8.2. Վաճառողը օգտագործում է այդ տեղեկատվությունը իր պարտավորությունները կատարելու նպատակով, ներառյալ Հաճախորդին Ապրանքի ինքնաբարցման պատրաստ լինելու մասին ծանուցումը։

8.3. Հաճախորդը համաձայնում է, որ իր տվյալները փոխանցվեն Վաճառողին՝ կնքվող պայմանագրերի, այդ թվում՝ սույն Համաձայնագրի կատարման, ինչպես նաև Վաճառողի պարտավորությունների կատարումն ապահովելու համար՝ կապված Ապրանքի վաճառքի հետ։ Հաճախորդը նաև համաձայնում է, որ Վաճառողը կարող է տրամադրված տեղեկատվությունը փոխանցել իր պայմանագրային գործընկերներին և երրորդ անձանց, որոնք գործում են Վաճառողի հետ կնքված պայմանագրի հիման վրա՝ Հաճախորդի նկատմամբ ստանձնած պարտավորությունները կատարելու նպատակով: Հաճախորդի համաձայնությունը արտահայտվում է՝ տվյալները համապատասխան դաշտերում լրացնելով Հայտ ձևակերպելու պահին։

8.4. Վաճառողը պատասխանատվություն չի կրում այն տեղեկատվության համար, որը Հաճախորդը հրապարակել է Կայքում բաց և հանրային հասանելի ձևաչափով, ինչպես նաև երրորդ անձանց գործողությունների համար, ովքեր կարող են մուտք գործել այդ տվյալներին։

9. Փոստային ուղարկումներ և տեղեկատվական հաղորդագրություններ

9.1. Կայքում գրանցվելիս Հաճախորդը համաձայնություն է տալիս Վաճառողից գովազդային և տեղեկատվական բնույթի ուղարկումներ ստանալու համար։ Նշված ուղարկումները կարող են պարունակել տեղեկություններ Վաճառողի առաջիկա ակցիաների, միջոցառումների, հատուկ առաջարկների և այլ նորությունների վերաբերյալ։

9.2. Ուղարկումների կարգավորումների փոփոխությունը (ստացման հաճախականությունը, ուղարկումներից հրաժարվելու հնարավորությունը և այլ կարգավորումներ) հասանելի է «Անձնական էջ» բաժնում՝ «Անձնական տվյալներ» ենթաբաժնում։

9.3. Ուղարկումները կարող են ստացվել էլեկտրոնային նամակի տեսքով Հաճախորդի նշած էլեկտրոնային փոստի հասցեին, հաղորդագրության տեսքով մեսենջերում և/կամ կարճ հաղորդագրության (SMS) տեսքով Հաճախորդի նշած հեռախոսահամարին։ Գովազդային և տեղեկատվական նյութերը կարող են տրամադրվել նաև տպագիր և հուշանվեր նյութերի տեսքով, որոնք կարող են կցվել պատվերին և առաքվել Հաճախորդի նշած փոստային հասցեին նամակների կամ ծանրոցների տեսքով։

10. Վեճերի կարգավորում

10.1. Հաճախորդն ու Վաճառողը համաձայնում են գործադրել բոլոր հնարավոր ջանքերը՝ հնարավոր հակասությունները և վեճերը լուծելու համար բանակցությունների միջոցով։

10.2. Եթե վեճը չի հաջողվում կարգավորել բանակցությունների միջոցով, ապա այն պետք է քննարկվի Հայաստանի Հանրապետության գործող օրենսդրության համաձայն։

11. Եզրափակիչ դրույթներ

11.1. Հաճախորդի և Վաճառողի միջև հարաբերություններին կիրառվում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությունը։

11.2. Սույն Պայմանագիր-Առաջարկի որևէ կետի անվավեր ճանաչումը չի հանգեցնում Պայմանագրի մնացած կետերի անվավերությանը։

Հետադարձ կապ

Սույն գաղտնիության քաղաքականության հետ կապված ցանկացած հարցի դեպքում խնդրում ենք դիմել մեզ ստորև ներկայացված հասցեով՝
+374 (10) 30 30 60
info@noone.am